Peter Jackson to Produce Halo for the Big Screen

Peter Jackson to Produce Halo for the Big Screen
Universal Pictures and Twentieth Century Fox announced today that triple-Academy Award winners Peter Jackson and Fran Walsh will serve as the executive producers of HALO, the upcoming feature film based on Microsoft’s phenomenally popular video game from Bungie Studios.

なーにやってるんだろうね、あのヲタクの帝王は!(賛辞です、賛辞)
キングコングの後はゲームの映画化だそうです。
因みにHALO(ヘイロー、と読むそうです)はこんなゲームです。いかにもクリーチャー偏愛のPJならいいもん創りそうだよな。
最近ゲームの映画化、続いてますね~。っていうかゲームがムーヴィー化してて、ほんと、映画と遜色ないような作品、多いですよね。設定とかもむしろ下手なSF映画よりかよっぽど凝ってたりして、そりゃ、映画化したくなるわな、ってもんです。

追記
HALO画像、入手しましたので貼っときます。映画はこんな感じになるのでは。

[PR]
by radwynn | 2005-10-06 14:55 | Movie-News-
<< Tony in NIGHT S... 走り書き >>